سایه بان مغازه

سایه بان مغازه یکی از اصلی ترین نمونه از سایبان های مورد نیاز در جامعه به شمار می رود. سایبان مغازه از جنس های متنوع و در مدل های گوناگون تولید میشود. بدین ترتیب هر نوع سایه بان پارچه ای که بتوان آن را برای مغازه نصب نمود، سایبان مغازه نامیده می شود.

استعلام قیمت سایه بان مغازه

سایبان مغازه

این نوع سایبان ها با توجه به مزیت های بی شماری که دارند،مورد استقبال قرار گرفته اند. و در سال های اخیر تولید و نصب سایه بان مغازه از سایر محصولات مشابه رواج بیشتری پیدا کرده است.

چادر مغازه را معمولا متخصصان ما در ایران سایبان از دو جهت مورد توجه قرار می دهند. یکی کیفیت و کارایی لازم و دیگری ظاهر مناسب، زیرا هر چه یک سایبان کیفیت و کارایی مناسبی داشته باشد. باز هم اگر از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار نباشد، مورد استقبال قرار نمی گیرد.

همین امر سبب شده تا ایران سایبان، (تولید کننده سایه بان مغازه با مدیریت دکتر مردی)  روی زیبا سازی این محصول مطالعات زیادی کرده باشند. بدین ترتیب افرادی که تا کنون از سایه بان فروشگاه استفاده نموده اند. از این محصول رضایت بسیار بالایی داشته اند.

خرید سایبان مغازه

معرفی سایبان مغازه

سایبان مغازه را می توان یکی از کاربردی ترین نمونه از سایبان هایی دانست. که به طور روزانه شرکت ایران سایبان برای مشتریان تولید مینماید. سایه بان مغازه دارای انواع مختلفی می باشد. برای آشنایی با انواع آن و اهمیت استفاده از آن با ما همراه باشید.

در یک دسته بندی کلی سایبان مغازه در مدلهای زیر قابل عرضه میباشد:

1- سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای مغازه یک سایبان قدیمی و نوستالژیک است که هنوز هم طرفداران زیادی دارد. این مدل سایبان فروشگاهی با بازشوندگی استاندارد یک متر و بیست سانتی متری تولید میشود. حالت دیفالت سایبان کالسکه ای بصورت دستی میباشد. 

 

2- سایبان برقی

سایه بان برقی مغازه سایبان جدیدی است که با بازشوندگی دو متر و نیم یا 3 متر قابلیت تولید دارد. سایبان برقی فروشگاه بصورت دستی نیز قابل تولید است و در مدلهای مختلفی قابل طراحی میباشد.

3- سایبان دکوراتیو

سایبان پوششی مغازه یک سایبان زیبا میباشد که بیشتر برای کافه ها و رستورانها کاربرد دارد. این مدل سایبان با پارچه مات یا براق قابلیت ساخت دارد. 

سایبان دکوراتیو مغازه

سایبان دکوراتیو مغازه

4- سایبان بازویی

5- سایبان چتری 

چتر پایه کنار مغازه ای

چتر پایه کنار مغازه ای

فیلم سایبان مغازه 

 
 

اجزای سایبان مغازه

سایبان مغازه از اجزای متنوعی تشکیل شده که اصلی ترین آنها شامل: هندل سایبان ( میله سایبان) ، گیربکس سایبان، اسکلت سایبان و روکش های متنوع سایبان میشود. قیمت سایبان مغازه به بکار گیری انواع مختلف این اجزا بستگی دارد. قیمت چادر سایبان مغازه اصلی ترین فاکتور در قیمت گذاری سایه بان میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سایه بان مغازه با ایران سایبان اولین و بزرگترین تولید کننده سایبان مغازه تماس حاصل فرمایید. نمایندگی سایبان مغازه ایران سایبان ازرائه دهنده خدمات تعمیر انواع سایبان نیز میباشد.

ایران سایبان تماس

انواع سایبان مغازه

سایبان و چادر مغازه در انواع مختلفی قابلیت طراحی و تولید دارند که در ادامه مطلب به بررسی آنها میپردازیم.

سایبان کالسکه ای

سایبان کالسکه ای یکی از نمونه های چادر مغازه میباشد. که بسیار هم معروف بوده و دارای کاربرد بسیار وسیعی برای انواع مغازه ها می باشد.، سایبان کالسکه ای می باشد. سایبان کالسکه ای دوار بوده و حالتی شبیه به ربع دایره دارد. این موضوع باعث شده تا زیبایی این نوع از سایبان ها برتری چشم گیری نسبت به سایر انواع سایبان داشته باشد. سایه بان کالسکه ای علاوه بر جلوگیری از تابش نور مستقیم آفتاب و ایجاد سایه، می تواند محلی برای تبلیغات یک فروشگاه نیز باشد. چادر کالسکه ای در مقابل باد توان تحمل بیشتری نسبت به انواع دیگر سایبان دارد.

سایبان بازویی

سایبان بازویی یکی از نمونه های سایبان بوده که قابلیت نصب بر روی سر در مغازه های مختلف را دارد. این نوع سایه بان را می توان در مواقعی که نیاز به نور طبیعی و روشنایی آن می باشد.جمع کرده و در صورتی که نیاز به سایه می باشد، آن را باز نمود.

این قابلیت چادر بازویی به خاطر بازوهایی است که برای این نوع سایه بان ها تعبیه شده است. همین امر باعث شده تا این مدل از سایبان ها را با نام سایه بان بازویی بشناسند. سایبان بازویی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلف با روکش هایی با جنس های متفاوت تولید نمود.

مزایای سایبان مغازه

مزایای سایبان مغازه موارد بیشماری میباشد.

محافظت از محصولات در برابر اشعه مضر آفتاب

از آن جایی که نور مستقیم آفتاب می تواند به انواع محصولات آسیب برساند، در نتیجه برای جلوگیری از تابش مستقیم نور آفتاب به داخل مغازه ها، می بایست از سایبان مناسب استفاده شود.

ممانعت از ورود باران و برف به داخل مغازه

سایبان مغازه ایران سایبان این توانایی را داردکه به راحتی از ورود آب باران در فصل زمستان به داخل مغازه نیز جلوگیری کند. زیرا معمولا شیشه ها به خوبی آب بندی نمی باشند و امکان ورود آب به داخل مغازه ها بر اثر بارش شدید باران وجود دارد. البته برای این منظور باید از روکش هایی استفاده کرد که قابلیت ضد آب نیز داشته باشند.

نمونه کارهای سایبان

امکات تبلیغات روی چادر مغازه

سایبان مغازه سبب ایجاد زیبایی ظاهری برای مغازه خواهد شد. علاوه بر زیبایی سایبان مغازه مساحت بیشتری نسبت به سایبان کالسکه ای و سایبان پوششی  را تحت پوشش خود قرار می دهد. امکان اجرای انواع تبلیغات بر روی سایبان مغازه وجود دارد. افراد مطلع تبلیغات روی سایبان مغازه را یک روش بسیار به صرفه و بسیار موثر می دانند.

مشخصات فنی سایبان مغازه

سایبان مغازه را معمولا مجموعه تولیدی ایران سایبان از دو جهت مورد توجه قرار می دهند، یکی کیفیت و کارایی لازم و دیگری ظاهر مناسب، زیرا هر چه یک سایبان کیفیت و کارایی مناسبی داشته باشد، باز هم اگر از زیبایی خاص و منحصر به فردی برخوردار نباشد، مورد استقبال قرار نمی گیرد. همین امر سبب شده تا ایران سایبان، بر روی زیبا سازی این محصول کار زیادی کرده باشد. بدین ترتیب افرادی که تا کنون از سایه بان مغازه استفاده کرده اند، از این محصول رضایت بسیار بالایی داشته اند.

خرید سایبان مغازه

خرید سایبان مغازه

یک چادرمغازه از چند نظر برای صاحب آن ارزشمند است. اولین مزیت سایبان مغازه، راحتی خود مغازه‌دار و کارکنان آن است که ساعت‌های طولانی در این مکان به سر می‌برند و تحمل فضایی با حرارت بالا یا نور شدید برایشان بسیار سخت است.شیب سایبان مغازه حدود ۵۰ درجه قابل تنظیم است. سایبان مغازه از نوع بازویی معمولا در مقابل نور مستقیم آفتاب کارایی بالاتری نسبت به سایبان مغازه از نوع کالسکه ای دارد و سایه بیشتری فراهم می آورد.

اندازه گیری سایبان مغازه 

سایبان مغازه بازویی با دهنه های بین 3 تا 6 متر قابل طراحی و ساخت است. عزیزانی که قصد اندازه گیری سایه بان را دارند مییتوانند مطابق تصویر زیر اندازه گیری سایه بان مورد نظر خود را انچام دهند.

اندازه گیری سایبان

                    اندازه گیری سایبان

قیمت سایه بان مغازه

قیمت چادر مغازه براساس فاکتورهای مختلفی تعیین  میگردد. از جمله:

نوع چادر

برقی یا دستی بودن سایبان مغازه

سایبان برقی مغازه به علت تجهیرز به موتور قیمت بالاتری نسبت به سایه بان دستی مغازه دارد.

متریال بکار رفته در سایه بان 
اندازه سایه بان مغازه

جهت اخذ مشاوره رایگان برای انتخاب سایبان مناسب برای مغازه خود میتوانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. استعلام قیمت سایبان مغازه را بگیرید. و پس از انجام مقایسه های لازم سفارش خود را با اطمینان از طریق دفتر ایران سایبان ثبت نمایید.

سایتهای ایران سایبان

نمونه کارهای سایه بان مغازه 

تولید و نصب انواع سایبان مغازه در سراسر کشور توسط ایران سایبان در حال انجام است. شرکت ایران سایبان انواع سایبان مغازه را به قیمت یکسان برای سراسر کشور ارسال مینماید.

امکان تبلیغات کسب و کار شما روی انواع سایبان مغازه میسر میباشد. تولیدی ایران سایبان حداکثر ظرف 3 روز کاری سفارش شما را آماده تحویل مینماید.

سایبان مغازه رستوران جاست فرش 

سایبان مغازه چاپ دار برای رستوران جاست واقع در میدان آرزانتین فرش نصب شد.

سایه بان مغازه

سایه بان مغازه

سایبان برقی مغازه برای کافه بیدمشک

سایبان برقی مغازه برای کافه بید مشک واقع در یدان آرژانتین ابتدای خیابان الوند نصب شد.

سایبان مغازه هرمزگان

تولید و نصب سایبان بازویی مغازه در شهرستان بستک استان هرمزگان توسط تیم ایران سایبان انجام شد. سایبان مغازه هرمزگان به قیمت تولیدی تهران، تولید و ارسال میشود.

سایه بان مغازه

سایبان مغازه گرمسار

تولید و نصب سایبان مغازه لاکچری با چاپ تبلیغات برای بستنی تک در گرمسار توسط مجموعه تولیدی ایران سایبان صورت پذیرفت. سایبان مغازه ایران سایبان مناسب برای هر آب و هوایی میباشد. نصب سایبان مغازه سمنان در چند ساعت توسط نصابان حرفه ای ما صورت پذیرفت.

سایه بان مغازه اهواز

سایه بان مغازه با بهترین کیفیت و با چاپ تبلیغات مشتری تولید شد. و توسط نصابان حرفه ای ایران سایبان در شهر اهواز نصب گردید. سایبان مغازه اهواز با قیمت تولیدی ایران سایبان به خوزستان ارسال گردید.

سایبان مغازه اهواز

سایبان مغازه آذربایجان غربی

سایبان مغازه خوی توسط تولیدی ایران سایبان تولید و توسط نماینده خوی شرکت ایران سایبان نصب گردید. تولید و نصب سایبان مغازه در آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ظرف 3 روز کاری توسط ایران سایبان صورت پذیرفت.

سایبان

سایبان

 نمونه کارها در اینستاگرام                   ثبت سفارش سایبان مغازه                     

اینستاگرام ایران سایبان

اینستاگرام ایران سایبان


نمونه کارهای سایبان مغازه 

اینستاگرام ایران سایبان

اینستاگرام ایران سایبان


نمونه کارهای سایبان مغازه 

اینستاگرام ایران سایبان

اینستاگرام ایران سایبان


نمونه کارهای سایبان مغازه 

×